سوالات متداول (FAQ)


۱- حداقل و حداکثر خرید مشتری از اکسیرپرو چقدر است؟

حداقل خرید وبمانی، پرفکت مانی 1 دلار و بروکرهای فارکسی 50 دلار می باشد.

حداکثر خرید می تواند تا سقف موجوی باشد.


۲- حداقل و حداکثر فروش مشتری به اکسیرپرو چقدر است؟

حداقل فروش وبمانی، پرفکت مانی 1 دلار و بروکرهای فارکسی 10 دلار می باشد.

حداکثر فروش وبمانی، پرفکت مانی 5000 دلار می باشد. برای تعداد بیشتر با ما تماس بگیرید تا هماهنگی انجام پذیرد.


۳- حداکثر سقف خرید ریالی روزانه چقدر است؟

هر مشتری تایید شده، در ابتدا می تواند روزانه تا سقف سه میلیون تومان خرید داشته باشد. این سقف به تدریج و با درخواست مشتری و با انجام عملیات احراز هویت دوم، قابل افزایش است.


۴- آیا مشتری می تواند با کارت بانکی پدر، مادر، برادر یا کلا با کارت بانکی دیگران از اکسیرپرو خرید کند؟

خیر به هیچ وجه. استفاده از کارت بانکی دیگران به طور اتوماتیک توسط سیستم چک می شود و ریال واریزی تا تعیین تکلیف در مراجع قضایی نزد ما مسدود خواهد ماند و یا به صلاحدید اکسیرپرو، با کسر کارمزد انتقال، به همان کارت فرستنده برگشت خواهد خورد. مشتری فقط می تواند از کارت بانکی به نام خود که توسط سایت تایید شده، برای خرید استفاده کند.


۵- آیا اکسیرپرو نماینده رسمی وبمانی است؟

بله. ما اجازه صدور اینیشیال پاسپورت وبمانی را برای مشتریان داریم. برای توضیحات کامل به لینک زیر بروید:
صدور پاسپورت وبمانی


۶- آیا بدون ثبت نام می توان از خدمات اکسیرپرو استفاده کرد؟
خیر. کاربر پس از ثبت نام اولیه و تایید ایمیل و شماره همراه خود می تواند عملیات فروش به سایت را انجام دهد. برای سرویس خرید آنلاین از سایت حتما باید مراحل احراز هویت و ثبت حساب و کارت بانکی خود را انجام دهد.

راهنمای ثبت نام و تایید حساب در اکسیرپرو در اینجا قابل مشاهده است.

۷- بعد از خرید از اکسیرپرو، چه زمانی ارز الکترونیکی مشتری تحویل می گردد؟
همان لحظه! خرید وبمانی، پرفکت مانی و ووچر آنی، لحظه ای و اتوماتیک است و به محض خرید به حساب مشتری واریز می گردد. بنابراین مشتریان محترم در تمام ساعات شبانه روز و هفت روز هفته می توانند از اکسیرپرو خرید آنلاین داشته باشند. فقط خرید تتر به دلیل عدم پشتیبانی فنی پلتفرم خود در پرداخت آنلاین، به صورت دستی و در عرض چند ساعت اداری پردازش خواهد شد.


۸- بعد از فروش به اکسیرپرو، تسویه حساب ریالی چه مدت به طول می انجامد؟

سعی اکسیر پرو براین است که زیر یک ساعت با مشتریان تسویه کند. ولی با توجه به شرایط بانکی بهتر است بازه چند ساعت اداری تا حداکثر یک روز کاری را مدنظر قرار دهید. با عنایت به ساعت ۱۵:۳۰ تسویه پایا در روزهای کاری، ممکن است تسویه حساب مشتری به روز کاری بعد موکول شود.


۹- پیامک حاوی کد فعالسازی را دریافت نمی کنم. راه حل چیست؟

ممکن است به دلیل غیر فعال کردن دریافت پیامکهای تبلیغاتی، اس ام اس های اکسیرپرو را نیز دریافت نکنید. کافیست با موبایل خود با یکی از تلفنهای همراه ما در صفحه تماس با ما، تماس بگیرید تا همکاران ما شماره همراه شما را به صورت دستی فعال کنند.


۱۰- آیا خرید از اکسیرپرو کارمزد دارد؟

برای خریدهای خرد بله. ما ناگزیر به دریافت کارمزد برای مبالغ خرد هستیم تا بتوانیم هزینه های سرباری تحمیل شده به سیستم را برای پردازش عملیات خرد پوشش دهیم. هنگام سفارش خرید کلیه کارمزدها به صورت شفاف نمایش داده می شود و هزینه دیگری به مشتری تحمیل نخواهد شد. همچنین درگاه بانکی واسطی که برای خدمات آنلاین پرداخت استفاده می کنیم دارای کارمزد ناچیزی است که به مبلغ نهایی اضافه می شود.


۱۱- آیا اکسیرپرو برنامه تخفیف هم دارد؟

بله. مشتریان به پنج سطح برنزی، نقره ای، طلایی، پلاتینیوم و الماس تقسیم می شوند که با توجه به حجم خرید یا فروشی که با اکسیرپرو داشته اند درجه بندی شده و می توانند از درصد تخفیفهای گوناگون استفاده کنند. این تخفیفات در صفحات سفارش خرید و فروش نمایش داده شده و در مبلغ نهایی اعمال می گردند. سطح کاربری، پس از لاگین به کابین، زیر اسم مشتری نمایش داده می شود.